[close]

Jumaat, 25 Januari 2019

PROGRAM CAKNA WARIS 2019











Program Cakna Waris Tahun 6 ini merupakan program tahunan yang diadakan bertujuan membincang dan menerangkan program-program yang akan dijalankan oleh pihak sekolah sebagai persediaan murid Tahun 6 menghadapi peperiksaan UPSR. Program ini telah dijalankan pada 25 Januari 2019 bertempat di dewan Ar-Razi seawal pukul 8.00 pagi. Perjumpaan bersama Ibu Bapa / Penjaga Tahun 6 yang berlangsung hampir 4 jam tersebut telah diisi dengan pelbagai agenda.

Taklimat umum telah disampaikan oleh En. Rosli bin Ahmad Guru Besar SK Jawi disusuli dengan slot khas bersama guru tahun 6 2019 yang membicarakan mengenai tanggungjawab dan peranan ibu bapa dalam membantu anak-anak menghadapi peperiksaan. Program diakhiri dengan bacaan ikrar oleh calon-calon UPSR 2019 yang diketuai oleh adik Muhammad Adam Harith. Semoga usaha murni melaksanakan program ini dapat memberi impak yang positif ke arah kecemerlangan anak-anak SK Jawi.

0 comments:

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates