[close]

Khamis, 21 Mac 2019

MAJLIS PERSARAAN PN. HJH RODZIAH BT. IBRAHIM





Majlis persaraan Pn. Hjh. Rodziah bt. Ibrahim telah disambut meriah pada 19 Mac yang lalu.

Beliau telah berkhidmat selama lebih 30 tahun sebagai pendidik dan memilih opsyen untuk bersara awal pada umur 52 tahun supaya dapat meluangkan masa bersama menjaga ibu bapa tercinta. Beliau selepas ini akan menetap di kampung halaman di Kluang, Johor.

Semasa perkhidmatan beliau di SK Jawi, guru Bahasa Melayu ini banyak menempa kejayaan dan menaikkan nama sekolah sehingga ke peringkat kebangsaan melalui pencapaian murid dalam pertandingan bercerita, syarahan dan pidato. Setiap tahun boleh dikatakan sentuhan magis beliau telah melahirkan murid dalam pengucapan awam yang berjaya sehingga ke tahap paling tinggi iaitu peringkat kebangsaan.

SK Jawi sangat berasa kehilangan sebuah permata guru selepas ini. Semoga Pn. Hjh Rodziah sentiasa berbahagia sepanjang persaraan dan jangan lupa SK Jawi di sini. SELAMAT BERSARA PN. HJH RODZIAH!

0 comments:

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates