[close]

Isnin, 11 Februari 2019

JOM SERTAI FROG WORLD CHAMPIONSHIPS 2019!


Jom semua murid SK Jawi kita sama-sama sertai FROG WORLD CHAMPIONSHIPS 2019! Hadiah utama berupa US$10 000 dan hadiah-hadiah lain yang menarik menanti kamu. Kejohanan ini bermula 11 Februari 2019 dan akan berakhir pada 15 Mac 2019 nanti.

Jika kamu ingin menjadi salah seorang pemenang, tanamkan azam untuk tingkatkan prestasi dalam akademik dari masa ke semasa. Sentiasa akses ke dalam FrogVLE kamu. Percaya bahawa kesungguhan dan kegigihan akan membawa ke arah kejayaan yang ingin dicapai. Melalui pembelajaran yang berasaskan kendiri ini kamu boleh mengakses pembelajaran ini di mana-mana sahaja bukan setakat di sekolah sahaja. Tingkatkan prestasi anda dengan aktiviti pembelajaran yang menyeronokkan!

Belajar menggunakan laman Boost. Dengan lebih daripada 650,000 kuiz sedia guna, kamu boleh belajar secara kendiri melalui pembelajaran berasaskan permainan di dalam dan di luar bilik darjah!

Hadiah lumayan menanti kamu murid-murid SK Jawi 😅

Untuk maklumat lanjut klik pautan ini www.frogchampionships.com

0 comments:

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates