[close]

Selasa, 10 November 2015

LAWATAN PENANDA ARAS KE SK JELAWAT 2, BACHOK, KELANTAN

SK Jawi telah mengadakan lawatan penanda aras ke SK Jelawat 2, Bachok, Kelantan pada 8 November yang lalu. Program jalinan ini adalah lawatan timbal balik dari SK Jelawat 2 yang pernah datang ke SK Jawi pada bulan Mei yang lepas.

Lawatan ini telah disertai oleh 40 orang guru serta staf SK Jawi bagi bertukar-tukar pandangan dan berkongsi ilmu kedua-dua sekolah. Setibanya rombongan di perkarangan SK Jelawat 2, kami telah dipersembahkan tarian oleh penari-penari cilik prasekolah sebelum dibawa masuk ke bilik mesyuarat untuk sesi taklimat kepada ahli rombongan.

Ahli rombongan telah dibawa melawat ke sekeliling sekolah seperti bilik-bilik khas dan persekitaran SK Jelawat 2. Semoga perkongsian ilmu dan hubungan ini dapat kekal terjalin sampai bila-bila.

3 comments:

Unknown berkata...

nice blog
assignment help

academic assignment help

finance assignment help

law assignment help


computer assignment


Coffeeville assignment help

Essien berkata...

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the site is very good. Thank you so much for sharing. Also visit coe-waka-biu cut off mark

Essien berkata...

Yeah my favorites blog! I have truly loved browsing your blog posts. Thanks so much and I hope you write very soon! Also, Click here for more cut off mark for fce-abeokuta

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates