[close]

Isnin, 30 Julai 2012

SKUAD DENGGI 2012

Pengurusan Hal Ehwal Murid dalam Unit Denggi telah melantik lebih 30 orang murid menyertai SKUAD DENGGI bagi tahun 2012. Objektif unit adalah untuk menyediakan satu pasukan yang dikenali sebagai SKUAD DENGGI bagi membantu pihak sekolah dalam memantau persekitaran sekolah dari pembiakan nyamuk Aedes selain daripada menghapuskan tempat-tempat yang dikhuatiri menjadi tempat pembiakan.

Pada tahun 2012, buat pertama kalinya dilancarkan uniform bagi SKUAD DENGGI dengan mottonya pantas, cekap dan teliti sesuai dengan tugasan yang bakal dilaksanakan oleh mereka yang terpilih mewakili pasukan tersebut dan memakai uniform tersebut pada setiap hari jumaat. Dengan adanya pasukan ini, diharapkan SK Jawi akan sentiasa terpelihara dari pembiakan nyamuk yang pastinya akan mendatangkan kemudaratan kepada kesihatan seluruh warga sekolah.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Jaga sekolah elok-elok tau

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates