[close]

Rabu, 28 Disember 2011

PERSADA KECEMERLANGAN SEMAKIN DIKENALI!



Setakat 28 hb Disember 2011, didapati bahawa live statistic pelawat blog Persada Kecemerlangan telah menjangkaui angka 3500 orang. Ini adalah satu petunjuk positif bahawa blog rasmi sekolah ini telah mendapat perhatian dari semua pengguna siber untuk mendapatkan maklumat yang berkait rapat dengan pendidikan khususnya.

Admin mewakili pihak sekolah ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pengunjung blog rasmi ini semoga segala maklumat yang dimuatkan dapat memberi input yang berguna kepada anda semua. Sebarang cadangan dan komen boleh dihantarkan kepada emel sekolah iaitu skjsps@yahoo.com.my

Kepada semua penggerak blog rasmi (pasukan web) sekolah diharapkan akan terus bekerjasama untuk memastikan weblog ini sentiasa memberikan informasi terkini dan maklumat berguna kepada semua komuniti sekolah, ibubapa, waris serta warga siber walau di mana jua berada.

0 comments:

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates