[close]

Khamis, 30 Jun 2011

JOHAN BAHASA BERMADAH NEGERI 2011






Tahniah dan syabas diucapkan kepada kontenjen bahasa bermadah kerana sekali lagi mencatat sejarah dengan menjadi johan peringkat negeri Pulau Pinang 2011. Sekolah Kebangsaan Jawi telah menjadi tuan rumah dalam pertandingan Bahasa Bermadah Peringkat Negeri Pulau Pinang pada kali ini.

Dengan berkat doa semua guru SK Jawi, sekali lagi kontenjen bahasa bermadah telah mencatat nama di Persada Kecemerlangan.... Acara dihiburkan dengan persembahan dari nasyid dan gimrama. Upacara penutup dirasmikan oleh pegawai Pejabat Pelajaran Daerah Seberang Perai Selatan iaitu Tuan Mohd Ghazali Bin Abu Bakar. Di temani oleh Encik Mohd Dziauddin Bin Mat Saad serta Encik Azhar Bin Che Mat.

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

tahniah SK JAWI...semunya atas usaha keras cikgu anda

cikgu ani berkata...

kamu semua memang terbaik..

Tanpa Nama berkata...

Nanti peringkat kebangsaan nak buat dkt mn? Saya pun nak ucapkan tahniah kepada SKJawi kerana byk mencipta kejayaan di peringkat yg sgt tinggi dari tahun demi tahun! syabas utk semua warga SKjawi

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates