[close]

Isnin, 2 Mei 2011

TOGETHERVILLE THE SAFE SOCIAL NETWORK FOR KIDS



Maklumat menarik untuk ibubapa. Di Togetherville anda mempunyai akses khas bagi memantau aktiviti sosial anak anda di internet. Togetherville merupakan rangkaian sosial internet bagi anak di bawah usia 13 tahun. Di laman sosial ini, ibubapa boleh memantau aktiviti anak bersama rakan sebaya melalui hubungan langsung dengan Facebook.

Ibu bapa diberi pilihan sama ada mencipta sendiri akaun untuk anak-anak, ataupun akan dimaklumkan oleh pihak pengurusan Togetherville melalui emel anda sekiranya anak anda ingin membuka akaun sendiri. Tahap keselamatan akses yang boleh dicapai oleh anak-anak juga dapat diselia oleh ibu atau pun bapa yang menyertai.

Ini merupakan salah satu alternatif memperkenalkan ICT dengan cara selamat kepada anak-anak tanpa terlalu terdedah kepada impak keterlaluan dari penggunaan internet yang tidak terkawal. Sertailah sekarang!

0 comments:

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates