[close]

Rabu, 11 Mei 2011

KONVENSYEN DOKTOR MUDA SPS@ILP BUKIT PANCHOR
















































Tahniah dan syabas diucapkan kepada peserta pertandingan Konvensyen Doktor Muda Daerah Seberang Perai Selatan yang telah berjaya dalam beberapa kategori. Antaranya Johan Bercerita Bahasa Melayu, Johan Story Telling, Johan Sketsa, Johan Tokoh Doktor Muda , ketiga dalam Kuiz dan Kedua dalam pertandingan buku Inovasi.

Adik Nuha Atina A.Ghafar yang menjadi johan untuk Tokoh Doktor Muda, Nurin Fariha Johar bercerita bahasa melayu, dan Nuha Atina A. Ghafar untuk bercerita bahasa inggeris .





Pertandingan tersebut dirasmikan oleh Pegawai Pelajaran Daerah Seberang Perai Selatan Encik Ghazali Bin Abu Bakar. Antara sekolah yang turut mengambil bahagian ialah SK Permatang Tok Mahat, SK Bandar Tasek Mutiara, SK Saujana Indah dan SJKT Jawi. Program yang berlangsung pada awal jam 9 pagi tu amatlah membuahkanhasil yang memberangsangkan kepada peserta ssekolah kita dan guru-guru pengiring semua. Tahniah diucapkan.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

tahniah buat semua

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates