[close]

Sabtu, 8 Mei 2010

PERTANDINGAN KAWAD PASUKAN BADAN BERUNIFORM SEKOLAH 2010 - DAERAH SEB. PERAI SELATAN
























8 Mei 2010 - Lebih kurang 57 pasukan dari unit beruniform sekolah rendah dan menengah telah menyertai Pertandingan Kawad Pasukan Badan Beruniform Sekolah-Sekolah Daerah Seberang Perai Selatan di SMKA Nibong Tebal.

Sekalung tahniah diucapkan kepada pasukan Pengakap dan Puteri Islam sekolah yang telah mencapai kejayaan yang sangat bermakna kerana masing-masing telah dianugerahkan tempat ketiga bagi kategori lelaki dan perempuan sekolah rendah dalam pertandingan tersebut.

Kejayaan yang dicapai pada hari ini akan menjadi penanda aras kepada pasukan sekolah supaya berusaha dengan gigih untuk mencapai kejayaan yang lebih tinggi lagi pada masa-masa akan datang.

7 comments:

Anonymous berkata...

TAHNIAH, JAWI BOLEH.TAHNIAH KEPADA GURU PEMBIMBING YANG TELAH MENGHARUNGI BANYAK CABARAN.

Anonymous berkata...

tahniah diucapkan kepada pasukan pengakap terutama cikgu sabarudin dan cikgu zainudin yang telah banyak membantu dlm latihan kawad kaki..hidup sk jawi..

Anonymous berkata...

not bad la...tahun depan cuba lagi! usaha dan terus usaha

ckgu saba berkata...

Terima kasih semua...Alhamdulillah, dapat tempat ketiga tu pun sebab semangat budak-budak kawad pengakap dan ppim yg datang setiap petang walaupun dalam kekangan masa untuk berlatih. Terima kasih juga pada jurulatih kawad pengakap dan ppim yg banyak mengorbankan tenaga, masa serta menyumbangkan idea sehingga kedua-dua pasukan kawad SK Jawi mampu mencapai kejayaan sehingga ke tahap ini!

Anonymous berkata...

hebat!!!
sya bekas pelajar sk jawi..dan sya tahu salah seorang bekas sk jawi pernah melatih ppim sekolah dia. Alhamdulillah,atas usaha mereka,ppim sek dia yg xpernah menggondol hadiah..berjaya mendapat tmp KETIGA!!!
jika x keberatan,pintalah bantuan drpd bekas sk jawi ni.
mungkin ini dpt mengurangkan beban para guru di samping berkhidmat utk sk jawi....
jika inginkan bantuan dia utk thn depan.

admin berkata...

terima kasih pd X-jawiAN kerana memberi cadangan

Anonymous berkata...

TAHUN DEPAN TARGET NO. 1 PULA...

Catat Ulasan

:: ULANGTAHUN KELAHIRAN GURU & STAF SOKONGAN


:: CATATAN POPULAR





ORANG SEDANG MELAYARI BLOG INI

Penafian: Sekolah Kebangsaan Jawi adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.
Dikuasakan oleh Blogger.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates